ZVJERKE NA 4 TOČKA

GRMLJAVINA ISPOD HAUBE I MIRIS SPRŽENIH GUMA...IMA LI NEŠTO LJEPŠE?

20.08.2006.

SPREMAN ZA STAZU...

Samo ime Jaguar budi poštovanje...kad se uz to spomene i Arden, jasno da je riječ o dobitnoj kombinaciji. Dugogodišnji tuner Jaguarovih modela se poigrao sa novim XK, koji je naišao na odličan prijem kod kupaca. Ipak, da bi i najzahtjevniji bili zadovoljni, XK je dobio diskretne spojlere. Naravno, osim estetske, imaju i aerodinamičku funkciju. Automobil je sada doslovno zalijepljen za cestu, jer je ovjes spušten za 25mm, te ukrućen za 20%. Posljednji element vizuelne dorade su impozantne, kovane felge veličine 21 col. Ni motor nije izbjegao spretne prste mehaničara iz Ardena-zapremina je sa 4.2 povećana na 4.5 litara, čime je najviše profitirao okretni moment, koji sada iznosi 480 Nm. Preradom usisnog i ispusnog sistema snaga je skočila na solidnih 380 konja. Cijena prerade i dinamičke performanse nisu objavljene, ali se nagađa da prerada stoji nekih 15 000€. I nije previše...

15.08.2006.

SAMO ZA ODABRANE

Nikada nisam bio neki veliki ljubitelj Ferrarijevih automobila, ne znam ni sam zašto. Ipak, posljednji „metak“ iz Maranella me ostavio bez daha-SP 4/5 izgleda kao da juri 200 km/h čak i kad stoji. Pomalo zaboravljeni klinasti dizanj, sa kombinacijom oštrih ivica i zamanih oblina, ostavlja snažan utisak čak i na totalnog laika. Srce bolida je transplatovano je iz jednog od najboljih ultra-sportskih auta današnjice, Enza. Dakle, 6.0 V12 motorčina sa svojih 660 konja je spreman u bilo kojem trenutku prekršiti sve moguće saobraćajne propise. 20-colske felge nose potpis starog lisca Pininfarine. „Crveni grom“, kako mu tepaju zaljubljenici u Ferrari, bit će pokazan publici 20. augusta sa festivalu u Californiji, rezervisanom za vrlo skupe i rijetke automobile. Samo 200 primjeraka će ugledati svijetlost dana, a zahtjev za proizvodnju je podnio James Glickenhaus, milioner i kolekcionar raritetnih modela svih proizvođača.

14.08.2006.

AMERIČKI SAN

Izgleda da će se tutanj osmaka sa 5, 6 ili 7 litara zapremine opet prostirati Amerikom. Nakon dolaska Mustanga magičnog retro-dizajna, najave serijskog Challengera, zeleno svijetlo za proizvodnju je dobio i prekrasni koncept predstavljen u Detroitu, Chevrolet Camaro. Nevjerovatno mišićava karoserija, agresivan dizajn, snažni V6 i V8 motori, mogućnost izbora autmatskog ili ručnog mjenjača...svi uslovi za uspjeh su osigurani, a kad se tome doda i cijena koja će se kretati oko 25-30 hiljada dolara, nema sumnje da će biti pravi hit. Camaro će prvenstveno ciljati na mlađe kupce, željne brutalne snage i osjećaja moći. Serijski model, koji se neće bitno razlikovati od koncepta(na slici)u prodaju stiže početkom 2009. godine. Bit će to zanimljiva utakmica-Mustang, Challenger, Camaro...kratko i jasno-American muscles...

13.08.2006.

VRLO JEDNOSTAVNO-ODLIČAN

Čista snaga i adrenalin su serijska oprema kod nove Wolfove prerade Focusa ST. Iz rednog petocilindraša zapremine 2 i pol hiljade kubika pršti snaga od 300 konja i odličnih 400 Nm okretnog momenta. Tolika snaga je postignuta temeljitom doradom elektronike motora, turba, sistema ubrizgavanja goriva i hlađenja. Izgled je impresivan, tako da obični ST pored brata blizanca iz Wolfa izgleda pomalo smiješno. Ugrađeni aerodinamički dodaci, pored stabilnosti, imaju i estetsku ulogu, jednako kao i 19-colne Eco felge, na koje su montirane Pirelli gume. Cijeli ovjes je dodatno ojačan i spušten, tako da Focus sada leži kao na šinama. Unutrašnjost je samo blago izmijenjena, tako da su stavljene nove alu-papučice, ista takva ručica ručne kočnice i mjesto za odmor lijeve noge.

12.08.2006.

VJETAR,PARDON,TORNADO U KOSI

Ljudi jednostvano ne znaju za granice. Veyron jeste fantastičan auto, nema govora, ali da li nam stvarno treba 1000 konja u automobilu, pa makar bio vrhunski sportaš? Odgovor su dali kupci, koji su razgrabili Bugattijevog monstruma. E da bi svi bili zadovoljni, pripirema se i otvorena, Targa verzija Veyrona, za one koji vole vjetar u kosi. Pardon, ne vjetar, vec tornado, jer 350 km/h i otvoren krov...nekako mi to dvoje ne ide u paru. Maksimalna brzina će biti ograničena, a vaga će pokazivati nekoliko desetina dodatnih kilograma zbog ojačanja u karoseriji. Za krov je zadužena njemačka fabrika Webasto, a bit će napravljen od stakla. Kabrio će dobiti i blago promijenjenu masku hladnjaka i nova svjetla, koja će ubuduće pratiti smjer prednjih točkova. Bilo kako bilo, Bugatti je opet postao najbrži, sada u klasi kabrioleta. Jedino ostaje da vidimo koliko će vremena proći dok ga neko ne „skine“, jer je kupe veoma, veoma brzo izgubio titulu najbržeg...(pozdrav Saleenu S7)

P.S. Na slici je obični Veyron, jer još uvijek nema slika Targa verzije.

12.08.2006.

NASLJEDNIK BLOGA JAGUARFAN

Već neko vrijeme sam prestao sa pisanjem na svom starom blogu(jaguarfan.blogger.ba), ni sam ne znam zašto. pošto nema smisla vraćati taj blog u život, napravio sam ovaj, gdje će textovi valjda biti redovniji. Pošto već vodim auto.blogger.ba i pišem auto-vijesti za minimalno.com, neke tamo objavljene textove ćete moći nekada vidjeti i ovdje. Glavna tematika bloga će biti skupa i rijetka auta koja se kod nas ne viđaju svaki dan-dakle, bez polovnjaka i auta tipa Logan, Kalos i sl. Ko voli, nek' izvoli...inače, nick mi ostaje jaguar xkr ;)


Noviji postovi |

ZVJERKE NA 4 TOČKA

MALO REKLAME...

"SVETA" AUTA
Jaguar
Aston Martin
Rolls-Royce
Bentley
Land Rover
Lexus
Honda
Audi
Pagani
Dodge Charger R/T '69.

MODERATOR
irfansarmas@hotmail.com
Ako imate nekih pitanja,eto maila pa pišite...

MOJI FAVORITI
-

BROJAČ POSJETA
15538

Powered by Blogger.ba