beats by dre cheap

CITROEN OSTAJE CITROEN...

Od kako postoji, Citroen je izazivao polemike i različita mišljenja vezano za svoj dizajn. Da su ostali vjerni tradiciji, svjedoči C-Metisse, neobična kombinacija kupea i limuzine. Ispod neobično skrojenog lima se skriva simbioza dizelaša i elektromotora. Moćni 2.7 litarski bi-turbo dizel sa svojih 207 konja pogoni prednje točkove, dok su dva elektromotora(smješteni u samim točkovima) izvor snage za zadnju osovinu. Svaki od njih razvija po 400 Nm okretnog momenta, a kad se tome doda i 440 Nm koje razvija dizel, ne čudi što C-Metisse hvata stotku za samo 6,2 sekunde. Odlična prostranost u unutrašnjosti je postignuta smještanjem točkova u same uglove karoserije( 300 cm razmaka). Pogon je 4x4, sa elektronskom raspodjelom sile vuče. Mala masa karoserije od 1400 kg je vjerovatno, pored elektromotora, presudan faktor za mizernu potrošnju goriva-samo 5,2 litara na sto km. Serijska prizvodnja počinje-nikad. [img] http://img234.imageshack.us/img234/5223/citroencmetisse1azp9.jpg [/img] [img] http://img59.imageshack.us/img59/2619/citroencmetisse1dtd1.jpg [/img]

ZVJERKE NA 4 TOČKA
http://autoshow.blogger.ba
17/09/2006 22:20